dimecres, 1 de febrer del 2017

Dia de la pau 2017

El dia 30 de gener (11.30 - 12.15 h) vam celebrar novament el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP) amb l'alumnat de 1r i 2n d'ESO al Poliesportiu. Els delegats de 2n van llegir uns emotius textos que enguany hem dedicat als refugiats que intenten trobar noves oportunitats a Europa fugint de l'horror de la guerra de Síria.
Les cançons escollides per aquest any han estat: Blowin in the wind de Bob Dylan (versió catalana de Gerard Quintana), On escrit sur les murs de Kids United (en francès),  No dudaría d'Antonio Flores (en castellà, versió de la Rosario) i We are the world de Michael Jackson (en anglès). 

Com sempre, vull donar les gràcies als companys Jesús Pubill (al baix), Xavier Jauset (al teclat) i als tutors i les tutores de 1r cicle per la feina en la preparació de l'acte (l'Alba Huix en la coordinació, la Maria Mateus amb el guió etc.) i a tot el professorat d'idiomes. També a l'alumnat que ha cantat a l'escenari i, especialment, l'Ariadna Rubí i la Marta López com a veus solistes i l'Isaac Ramirez a la bateria. A tots i totes, moltes gràcies per la col·laboració!

Us enllaço algunes imatges (per veure'n alguna més cliqueu a: Fototeca de l'INS).



COMENTARIStot l'alumnat de 1r i 2n que vulgueu podeu fer un comentari en aquesta notícia del bloc de música per tal de donar la vostra opinió personal sobre l'activitat (ho podeu fer a casa o a classe i recordeu de posar el nom, cognoms, grup i SOBRETOT que cal escriure correctament). Si no teniu correu gmail, entreu com a Anònim i escriviu el vostre nom al final.

34 comentaris:

  1. bullyng cap al bateria que no surt a la foto principal:(

    ResponElimina
    Respostes
    1. El bullying (s'escriu així) és un terme molt greu que defineix l'assetjamentfísic i/o psicològic que pateix un/a alumne/a de forma reiterada; per tant, qui hagi escrit aquest comentari ha de vigilar amb el que diu. L'Isaac surt destacat en una foto (hi ha un enllaç a la Fototeca de l'Institut amb la resta d'imatges. És veritat que ens ha sapigut molt greu que no sortís a la foto principal però qui va fer la foto no es va adonar que l'Ari el tapava. Per això, si has llegit el text li faig una menció especial per la seva col·laboració. Malaudaradament, el fotògraf tenia poca bateria i no tenim totes les fotos que voldríem però el que és més important és el record i la vivència de l'acte. I finalment, en aquest bloog no volem comentaris anònims ja que ens agraden les crítiques constructives, raonades i signades.

      Elimina
    2. Llàstima que hagés gent que no cantaba y que havíem d'estar de peu però va se molt chulo.

      Elimina
  2. A mi hem va agradar molt el denip
    El que més em va agradar va ser la gent que va cantar solistes que cantaven molt bé i una petita cosa que no em va agradar va ser que ens vam estar a peu i no sentats,
    Gracies..
    Kevin Fernández Pérez

    ResponElimina
  3. Paula Escalona.
    A mi em va semblar que va estar molt be i que va ser divertit, pero les que es van presentar per solistes no sels hi escoltava be ja que la Marta i la Ariadna cantaven per sobre i masa fort i quan et tocava cantar cantaven elles per damun.
    Pero per tot lo altre molt be

    ResponElimina
  4. Va ser un dia molt bonic, les quatre cançons triades eren molt boniques; a part m'ho vaig passar molt bé cantant i escoltant les cançons. Les dos cantants ho fan molt bé i els hi voldria agraïr l'ajut que ens van aportar:)

    ResponElimina
  5. Vaig gaudir molt cantant les cançons que vam practicar prèviament! Va estar molt bé! S'ha de repetir.

    ResponElimina
  6. Aquest event m'ha semblat molt col·laboratiu, m'ha agradat molt

    ResponElimina
  7. Jo m'ho vaig passar d'allò mes be ja que les cançons eren super boniques, la Marta i l'Ari cantaven molt be, pero hi havia parts que les cantaven molt alt I no es sentien als solistes que van sortir voluntaris.

    ResponElimina
  8. va ser un dia molt important. m'ha agradat molt

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Jo personal-ment m'ho vaig passar molt be el que pase es que em va sorpendre que la gent de 4rt d'ESO s'urtis a cantar però bueno jejeje a part de aixo va ser mooolt guay

    ResponElimina
  11. Va ser una activitat en la que vaig gaudir! Em va agradar molt i penso que s'ha de repetir👌

    ResponElimina
  12. A mi él día de la pau em va agradar molt perqué Van ser unes cançons molt chules, pero va haver gent que no va cantar.����
    SERGI GOMEZ

    ResponElimina
  13. Va ser molt xulo tot i que la gent es posaba on no li tocaba i que no cantaba i parlava pero tot i aixo va estar be!
    S'ha de repetir!! (Les cançons, menos la de catala van estar molt xules) adeu��
    Marc sanz����

    ResponElimina
  14. Van ser unes cançons molt xules i les solistes van cantar molt bé!! M'ha agradat molt i es una pena que sol ho fem a 1r i 2n perquè m'agradaria fer-ho mes anys. M'ho vaig passar molt be, però a baix de l'escenari hi havia gent cridant. Miquel Baron 1r C

    ResponElimina
  15. Em va agradar molt llastima que va ser un caos

    ResponElimina
  16. Va estar molt bé lo unic que era una mica cansat estar de peu però va estar molt bé

    ResponElimina
  17. Va ser una activitat molt bonica i m'ho vaig passar molt bé!!

    ResponElimina
  18. Guauuuu va ser molt divertit , espero repetirl-ho el proxim any ��

    ResponElimina
  19. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  20. Vas ser molt divertit la actividad de el día de la PAU,espero que el any queve siguin millor les cançons Eva valls

    ResponElimina
  21. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  22. ha estat molt bonic em va agradar molt cantar aquell dia. Però les dos noies grans, la Marta i l'Ariadna es sentien massa i els que cantaven a l'escenari es sentien molt poc. Però reconec que sense elles no hagués quedat tan "xulo"

    LAIA PRAT

    ResponElimina
  23. Va ser mot divertit, peró hi havia gent que donava espentes

    ResponElimina
  24. Va estar molt bé, esperem que l'any que ve sigui millor!

    Pau Hernandez i Sergio Colias

    ResponElimina
  25. Em va agradar molt el dia de la pau, tot i que jo m'ho esperava diferent, ja que a l'escola no ho celebravem d'aquesta manera.
    No m'hen arrepenteixo d'haver cantat.����

    Gal·la Quintero 1r D

    ResponElimina
  26. Por mi estoi quon la pau i me ba agrada molt.
    raul parra gomez .

    ResponElimina
  27. Hola soc l'Alberto de 1r A.
    tot i que a mi no m'agrada la musica el taller m'ha agradat molt el taller i el profe ere molt majo

    ResponElimina