dijous, 9 de febrer del 2017

Taller de percussió africana (2017)

Avui dijous 9 de febrer ens ha visitat de nou el Jordi Parés, artista de la companyia gironina d'espectacles didàctics Khan Cartró, per tal de fer quatre tallers de percussió africana a tot l'alumnat de 1r d'ESO. L'experiència del curs anterior va ser tan positiva que ja teníem ganes que el Jordi ens tornés a fer gaudir de la percussió amb els seus djembés i darbukas!


A les 9 h el matí ha començat el grup de 1r B i fins les 13 h han anat passant la resta de grups (D, A i C). A cada sessió, primer ens ha explicat l'origen i les característiques dels dos instruments, després hem practicat diversos patrons rítmics (la samba o el reggaeton, per exemple) i, al final, ens hem atrevit a fer petites creacions individuals!
Cal dir que els nois i noies de 1r d'ESO s'ho han passat (i s'han portat) molt bé. El Jordi no només és un gran músic, sinó també una persona molt divertida que sap connectar perfectament amb l'alumnat. Moltes gràcies, Jordi i fins la propera! 

Us deixem una mostra de cada grup i a la FOTOTECA de l'INS en podreu veure algunes més:



Xavier Jauset i Ramon Llanes

COMENTARIS: com sempre, tot l'alumnat de 1r heu de fer un comentari al final d'aquesta notícia del bloc de música per tal de donar la vostra opinió personal sobre l'activitat (ho farem a classe i recordeu de posar el vostre nom, cognoms, grup i SOBRETOT que cal escriure correctament). Si no teniu correu gmail, escriviu el comentari com a Anònim i poseu el vostre nom al final del text.

53 comentaris:

  1. Va sorprendre'm molt la manera d'explicar d'en Jordi Parés, amb moltes ganes d'explicar.
    S'ha de repetir!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Doncs no vaig pugue anar, pero ma semblat que les tecniques del Jordi Panes han estat chules i molt ven practicades.
    Paula Escalona.

    ResponElimina
  4. M'ha semblat una activitat molt interessant ja que era una cosa que no havia fet mai.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. En Jordi em va agradar molt, i els instruments també. Vaig passar una estona molt divertida i sorprenent:)

    ResponElimina
  7. segons la meva opinió i penso que la de tots els demés, el taller va ser molt divertit. Ens u vam passar molt be, sobretot amb en Jordi, que ens va fer riure molt. Espero que l'any que be també vingui a ensenyar-nos alguna cosa nova.

    ResponElimina
  8. A mi em va agradar molt la manera d'explicar d'en Jordi Parés i justament em vull tindre un d'aquells instruments ja que em va agradar molt.
    M'ha semblat una activitat molt xula
    Kevin Fernández Pérez

    ResponElimina
  9. m'agradat molt aquesta activitat i la forma que explica el Jordi no era tant aborrit

    ResponElimina
  10. M'ha encantat, tocar i cantar amb les molt bones i divertides explicacións de'n Jordi.
    Molt entretingut i molt divertit. M'agradaria tornar-ho a provar. GRACIES JORDI!

    ResponElimina
  11. a mi em va agradar molt perque mai he tocat un daquells instruments

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. La activitat del Jordi Parés hem va semblar interesant per la seva manera d'ensenyar-nos
    a tocar aquells instruments tan estranys
    En general la activitat va estar molt bé.
    Marc Escolà

    ResponElimina
  14. Em va semblar un taller molt divertit, que m'agradaria tornar a fer. Son uns instruments molt interessants.

    Gal·la Quintero, 1r ESO D.
    :)

    ResponElimina
  15. em va encantar l'activitat i vaig aprendre moltes coses dels instruments que vam tocar. A part en Jordi ens va fer riure molt, aquesta experiència s'ha de repetir.

    ResponElimina
  16. Ha estat una activitat interesant i agradable. M'ha encantat i espero poder tornar-la a fer.

    ResponElimina
  17. Gràcies per venir a repartir alegria al Montsuar! Em va agradar molt l'activitat que ens vas ensenyar i molts dels ritmes africans. M'agradaria que tornéssis.

    ResponElimina
  18. Em va agradar l'atenció la forma d'explicar-se del Jordi, a més a més em va fer molta gracia tocar aquell instrument ja que no l'avia tocat mai.
    M'agradaria tornar a participar en aquella activitat.

    ResponElimina
  19. Hem va agradar molt aquesta activitat, el Jordi ho explicava tot d'una forma molt divertida i vam passar una bona estona rient i a la vegada aprenent a tocar els instruments.

    ResponElimina
  20. va ser molt , molt , molt , molt divertit . Espero tornar-ho a repetir!!!
    XD

    ResponElimina
  21. va ser molt divertit m'ho vaig passar molt beeeeee!!!❤❤��

    ResponElimina
  22. Emb va agradar molt

    Pau H ;v

    ResponElimina
  23. Va ser un taller molt interessant i divertit. El Jordi ho explicava tot d'una manera molt divertida, cosa que ens va fer riure tota l'estona. Pensem que s'ha de repetir!

    Laia Prat i Nerea Just��

    ResponElimina
  24. Vam fer ritmes polt interesats com el reggeton

    ResponElimina
  25. el taller de percussió d'en Jordi em va semblar molt interessant perque mai havia tocat aquest tipus d'instruments i gracies a en Jordi els vaig poder tocar i aprendre a tocar.

    SERGI GÓMEZ :) 1eso C

    ResponElimina
  26. Em va agradar moltissim la manera d'explicar den Jordi molt divertida i els instruments em van agradar moltissim. I espero que torno a fer-nos una altra activitat lo únic dolent es que no vam puger acabar-ho.

    ResponElimina
  27. ha estat molt divertit i de la manera en què ho va explicat mès encara .

    Adriana Diaz López

    ResponElimina
  28. Em va agradar moltisim y la forma d'explicar del Jordi era molt divertida, ho tornaria a fer sense dubte.

    ResponElimina
  29. Em va agradar molt, perquè ens ensanyava com tocar els instruments i també ens ho vam passar super be perque ens feia riure molt. Es una activitat que m'agradaria repetir. Ens ho vam passar super bé i l'activitat va ser molt xula!!!! (:
    Miquel Baron 1r C

    ResponElimina
  30. Em va agradar molt i em van acabar fent mal les mans!!
    ens ho vam passar genial, m'agradaria repetir!!! :v

    LUCIA SUBIAS 1 ESO C :D

    ResponElimina
  31. Me va agradar molt realitzar aquesta activitat perquè en Jordi ho explicava d'una manera divertida, i perquè a l'hora vam aprendre a tocar els instruments.

    Paula Valdeolivas

    ResponElimina
  32. Va ser molt chulo i ho repetiria perque va ser molt divertit i vam poger apendre i el profesor ere molt majo i divertit mu vaig passar molt be

    ResponElimina
  33. Hola a tots i a totes!!! Sóc en Jordi. A mi també em va agradar molt compartir l'experiència amb vosaltres. Gràcies pel vostre interès i per les ganes i que hi vau posar. M'ho vaig passar moooolt bé amb tots i totes vosaltres. Un plaer!!! a veure si ens tornem a veure...a reveure fins que "toqui tocar". Sou uns cracks!!!
    Jordi Parés

    ResponElimina
  34. m'ho vaig passar molt be al taller, i va ser molt divertit i enteressant.va ser una manera divertida de fer musica.
    Abril Santacana.

    ResponElimina
  35. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  36. el taller m'ha agradat molt, ha set molt divertit i la manera que ho ha explicat encara mes.
    el noi molt divertit i gracios.

    ResponElimina
  37. El taller de percussió, va ser molt divertit i original, me va agradar molt fer-ho ja que crear i interpretar ritmes d'altres cultures o de la nostra mateixa es molt divertit. També agrair-li al noi que va vindre per ensenyar-nos això. Va ser un taller molt original!
    Alejandro, 1r A

    ResponElimina
  38. va ser molt xulo, i gracies a la manera d'expressar els moviments del Jordi per a tocar, les activitats que feiem i la manera d'explicar-ho ho feia mes divertit, em va agradar molt!

    ResponElimina
  39. hola em va agradar molt va ser molt divertit, dono les gracies al noi q va vindre per ensenyar-nos com es toque aquell instrument

    ResponElimina
  40. a mi me va agradar la forma de expresar del Jordi. Hi havia algunes vegades que feia gracia com ens parlava pero alguns van acabar amb el dits rojos de picar tan fort encara de que ens va dir que no piquesim fort

    ResponElimina
  41. jo no vaig estar pero m'hen han dit que va ser super xulo i agradara fer-lo espero que un altre any pugi fer-lo es-tic mol ilusionat deu.

    ResponElimina
  42. M'agradat un munt tocar els instruments gembe i jorbuka

    ResponElimina
  43. em va agradar molt perque el noi que esxplicaba o feia molt be i tembe em va agradar tocar el tambor

    ResponElimina
  44. La activitat em va semblar molt xula ja que vam aprendre una mica a tocar aquells dos instruments, també la manera d'explicar d'en Jordi Parés era molt divertida.
    Sílvia Freixenet

    ResponElimina
  45. vaig passar una estona molt divertida i espero repetir gracies.(Izan Pallas).

    ResponElimina
  46. M'agradat molt pero feie mal
    alex mira

    ResponElimina
  47. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  48. Estaba to guapo el talleh
    alba hernandez.

    ResponElimina